Schemaläggare sökes till underbara Malta!

Arbetsbeskrivning

Vill du bo och arbeta på Malta och arbeta i en organisation med korta beslutsvägar? Vi söker dig som vill arbeta med schemaläggning och vara med och utveckla vår kunds sätt att arbeta med planering och logistik. I denna ansvarstagande roll får du arbeta med problemlösning och får chansen att utvecklas och ta företaget till nästa nivå.


Vill du bo och arbeta på Malta och arbeta i en organisation med korta beslutsvägar? Vi söker dig som vill arbeta med schemaläggning och vara med och utveckla vår kunds sätt att arbeta med planering och logistik. I denna ansvarstagande roll får du arbeta med problemlösning och får chansen att utvecklas och ta företaget till nästa nivå.

Vår kund är ett svenskt företag med en gedigen bakgrund i utgående mötesbokning och utgående försäljning med ca 100 anställda. Det soliga kontoret med havsutsikt, beläget i de lugnare kvarteren utanför Sliema i Malta är uppskattat av medarbetarna och takterrassen är en given plats för kafferasterna. Förutom dina nya kollegor och den positiva atmosfären på arbetsplatsen arbetar företaget aktivt med att hjälpa deras kunder att expandera och utveckla befintliga kundrelationer såväl som att söka upp nya kunder.

I denna roll kommer du att få arbeta med att ansvara över planering av kundens olika projekt. Du kommer att få hantera kundregister och ringmaterial till projekt. Därtill är rapportering och uppföljning en del av av arbetsuppgifterna

**Vi värnar om våra kandidaters hälsa! I samband med Covid19 restriktioner världen över har samtliga av våra samarbetspartners vidtagit nödvändiga åtgärder på arbetsplatsen för att trygga en säker arbetsmiljö för samtliga anställda!**

Den vi söker

Har gärna en bakgrund inom administration och erfarenhet från schemaläggning, logistikplanering och/eller projektledning.
Är van användare av Office-paketet, särskilt Excel
Har en positiv inställning och en “hands-on” attityd
Gillar att ha många bollar i luften och vill ha en dynamisk och utvecklande roll
Är kommunikativ och driven


Du erbjuds

En utvecklande och ansvarsfull  nyckelroll som innebär många kontaktytor.
En stimulerande miljö med vänlig företagskultur och spännande arbetsuppgifter.
Korta beslutsvägar och en vänlig företagskultur som uppmuntrar nya idéer
En ingångslön på 2000-2500 € / månad
Tillsvidarekontrakt med 6 månaders provanställning
Friskvårdsbidrag


Har vi fångat ditt intresse? Sök idag!

En av våra rekryterare kommer gå igenom din ansökan och om du är kvalificerad för tjänsten bjuder vi in till en intervju via telefon och berättar mer. Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workwide AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2021
  • Ansök senast: 22 april 2021

Postadress

Signalhornsgatan 124
Karlstad, 65632

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024