Schemaläggare till Klarna

Arbetsbeskrivning

Next u söker en person som ska schemalägga rekryterarnas intervjuer. Klarna Talent Acquisition team är en viktig del för företagets framgång och förutsättningar att fortsätta växa. Klarnas söker nu en snabb och effektiv intervju schemaläggare för att företagets rekryterare ska kunna fokusera helt på att hitta nya talanger. Du kommer att vara en nyckelperson i Klarnas Talent Acquisition team där du kommer att arbeta för alla avdelningar på Klarna för att hitta de snabbaste och mest effektiva lösningarna för att få ihop alla intervjuer. Intervjubokningar kan även ske utanför Sverige. Detta kommer att innebära noggrann planering.


Vem är du

Du är en passionerad organisatör och administratör som är van vid att jobba intensivt för att få saker gjorda eftersom tempot på Klarna är väldigt högt. Som person motiveras du av att hitta lösningar på problem som kan uppstå i ditt dagliga arbete. Det är viktigt att du kommunicerar utmärkt både skriftligt och muntligt. Din engelska är klanderfri då koncernspråket är engelska. Du har skinn på näsan vilket krävs för att koordinera och boka in alla intervjuer och möten.

Klarna erbjuder dig

En internationell arbetsmiljö med duktiga och ambitiösa kollegor. Som anställd på ett av Sveriges snabbast växande företag, kommer du att spela en viktig roll i att ta Klarna till nästa nivå. Du kommer inte att arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.

Om Klarna

Our goal is to become market leaders within online payments worldwide. This means developing sophisticated technology and expanding to new markets. Our exponential growth is driving an increase in challenges as well and we need more talented and passionate people. This is where you come in.

Klarna har valt att samarbeta med Bemanningsföretaget Next u vilket innebär att du kommer att vara anställd av Next u. Uppdraget startar så snart vi hittar rätt person. Vi håller intervjuer löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Bemanning
  • Publicerat: 14 juni 2016

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024