OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den vi söker?
Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom lön, personal eller ekonomi? Har du goda datakunskaper och kan snabbt sätta dig in i nya system? Skulle du beskriva dig själv som noggrann och kvalitetsmedveten med en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt? Då har vi nästa uppdrag för dig!
Vi söker för kunds räkning en administratör med start i början av maj till slutet av augusti. Viktigt är att du kan vara tillgänglig under hela perioden.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Nordmaling
Omfattning: Heltid, maj - augusti
Arbetsbeskrivning:
Som schema/löneadministratör kommer du ingå i ett projekt för att kontrollera, registrera och lägga om manuella såväl som digitala grundscheman från ett lönesystem till ett annat.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har administrativ utbildning, med lön, personal eller ekonomisk inriktning på högskolenivå, eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. För att lyckas i rollen krävs tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom något av ovanstående områden. Vidare har du har goda data- och systemkunskaper samt grundläggande kunskaper inom HR-området.
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du noggrann och analytisk. Du är drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2017-03-26.
För information: Elin Johansson, elin.johansson@randstad.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström