OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Östersund
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kundens utvecklingsmiljö är komplex och bred, med flera generationer av teknik, plattformar och verktyg. Kunden har idag ett gammalt system inom fastighetstaxering som ska avvecklas till förmån för ny teknik. Det gamla systemet som finns är byggt bl.a. på Oracle Forms och Cobol.
Arbetsbeskrivning:
- I huvudsak arbeta som testare och utvecklare inom befintliga system.
- Agera scrum master i teamet och en del av länken till andra team inom förnyelsen och andra utvecklingsvärdeströmmar inom tåget.
- Ta fram och analysera verksamhetskrav
- Utveckla och underhålla autotester via bl.a. SOAP och Selenium
- Arbeta med verifiering av xml-baserade resultatfiler för bl.a. skannade deklarationsblanketter
- Arbeta med verifiering av maskinell taxering, som utvecklas i PL-SQL
- Arbeta med att ta fram testdata både för befintliga system och de nya delarna som tas fram inom uppdraget.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- 2 års erfarenhet av ramverket SAFe
- 3 års erfarenhet av att ha arbetat med test, både autotest och manuella tester enligt de uppgifters som står ovan.
- 3 års erfarenhet av att ha arbetat som Scrum master
- Kunskap om Mulesoft och Any-point
Önskemål om personliga egenskaper:
För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har
god kunskap av rollen Scrum master och kunna kombinera det med att arbeta som
testare och du bör ha god samarbetsförmåga och ha lätt att arbeta med personer
med olika kompetenser.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström