Se hit! Ledigt jobb i Tele2:s kundtjänst i Borås!

Arbetsbeskrivning

Vill du skaffa dig en ovärderlig arbetslivserfarenhet? Har du känsla för service och tycker om att prata i telefon? Om svaret är ja, då är du den vi söker till Tele2:s kundtjänst i Borås!



Hur är företaget där jag kommer att jobba?
•Du kommer att jobba i en fartfylld arbetsmiljö med ett gäng härliga kollegor som alla har samma sociala förmåga och driv som du.

•Arbetsmiljön präglas av en stark sammanhållning kollegorna emellan, där du har möjlighet att lära känna nya människor och knyta värdefulla kontakter för framtiden.

•Du kommer att jobba i Tele2:s kundtjänst på Transcom. Transcom är ett företag som erbjuder stora möjligheter till utveckling och goda chanser till en långsiktigt och lysande karriär.

•Transcom ger dig en sju veckor lång, betald utbildning när du startar ditt nya jobb hos dem, detta för att ge dig de bästa förutsättningarna för att du ska känna dig trygg i dina arbetsuppgifter.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
Vi lägger inte stor vikt vid tidigare meriter utan ser snarare till din vilja och potential att utvecklas och växa in i rollen som kundtjänstmedarbetare.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi letar efter dig som är utåtriktad, brinner för service och har stor drivkraft och engagemang för att utvecklas i rollen. Är du utåtriktad och ansvarsfull kommer du att passa superbra för tjänsten!

Vad kan ni erbjuda mig genom ett jobb i Tele2:s kundtjänst?
•Vi erbjuder dig en fantastisk arbetsliverfarenhet som kommer värderas högt i ditt CV och påverka ditt framtida arbetsliv positivt.
•Eftersom du kommer jobba med Tele2, Transcom och Manpower som är tre välkända varumärken så får du här möjligheten att skaffa dig en tung merit.
• Du får också möjligheten att skaffa dig en fin referens för framtida anställningar.

Är du nyfiken på att veta mer om tjänsten? Anmäl ditt intresse för att komma på rekryteringsträff genom att anmäla dig enligt instruktionerna nedan!
Anmäl dig till rekryteringsträff för tjänsten genom att trycka på Ansök-knappen. Vänta inte för länge, vi går igenom anmälningarna löpande!

Har du frågor eller funderingar? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Gilla oss på Facebook!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 16 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 75% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 27 maj 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024