SEB i Göteborg söker flertalet kundtjänstrådgivare

SEB i Göteborg söker flertalet kundtjänstrådgivare

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. 
För kunds räkning söker vi nu:
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Vill du arbeta med framtidens kundtjänstrådgivning? Nu söker vi ytterligare Service Managers till vår avdelning 24|7 i Göteborg. Tillsättning av tjänsten sker löpande och nästa datum för start är den 11 oktober.

Arbetet som Service Manager på 24|7 innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Din tjänst kommer inledas med en utbildning som innefattar både teoretiska och praktiska moment, för ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver vara flexibel så arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill möta kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst i telefon eller liknande arbete
- God telefon- och datorvana
- Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen (gärna inriktning ekonomi)
- Meriterande är tidigare erfarenhet inom bank, finans

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer. Dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete. Helt enkelt, service i världsklass!

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7:
www.sebgroup.com/career
https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0
Frågor och kontakt
Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag. Intervjuerna sker digitalt via teams.

I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Talent Aqcuisition Specialist:
Ester Wallin

Varmt välkommen med din ansökan!

#LI-EW1

#ekonomi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Group international AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2023
  • Ansök senast: 6 september 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024