OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning:
I rollen som Second Line Agent på BAUHAUS kundtjänst har du en viktig roll då jobbar med fördjupning och uppföljning av kundfrågor/-ärenden. I din roll arbetar du med service till våra kunder via telefon, chatt och mejl, men du agerar även som en stödfunktion för resterande kundtjänsten. Det är därför viktigt att du kan uttrycka dig på ett professionellt sätt och behärska Svenska i både tal och skrift. Vi gillar att du är självgående och har förmåga att bemöta och hjälpa våra kunder/kollegor vid produkt-, order- och reklamationsfrågor. Det är viktigt att du är lösningsorienterad och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS är har ett stort, varierat och spännande sortiment och den ena dagen är inte den andra lik. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig?
Vem söker vi?
Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är väldigt service- och kundfokuserad. Vi gillar om du är en lösningsorienterad person som alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning. Du är utöver detta även utåtriktad, självständig, flexibel och målmedveten. Har du erfarenhet av närliggande arbetsområden t ex från butik, hantverksyrke eller kundtjänst så är det meriterande, men inget krav. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret.
Dina främsta uppgifter som en del av secod line kommer att vara:
Agera som en stödfunktion för resterande del av kundtjänsten
Fördjupning och uppföljning av kundfrågor/-ärenden
Montageservicereklamationer samt kontakt med våra Företagskunder
Offertförfrågningar
Kontakta leverantörer
Kontakta transportbolag
Tjänsten är en allmän visstidsanställning under vår säsong. 38,25h i veckan under perioden 14/2-22 - 28/8-22. Intervjuer sker löpande och anställning kan ske innan ansökningstiden gått ut.
BAUHAUS erbjuder:
En kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag finns i 19 länder. BAUHAUS är en inspirerande arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.
Vi delar med oss av erfarenheter och information
Vi kommunicerar och tilltalar varandra på ett trevligt sätt
Vi ger konstruktiv kritik och uppmärksammar framgång
Vi arbetar för att skapa en roligare arbetsplats genom motivation. engagemang, utveckling och utbildning
Vi respekterar varandras tid och arbete, tar ansvar för beslut, är tillgängliga och håller vad vi lovar
Vi talar med varandra, inte om varandra
Vi accepterar ingen form av diskriminering eller sexuella trakasserier.
BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare egen utveckling och har därför egna Talent-program där man ges möjlighet att utbilda sig, ingå i mentorsprogram med en egen mentor, detta för att skapa de bästa förutsättningarna för en intern karriär där man får växa in i sin nya yrkesroll, i Sverige eller utomlands.
Som anställd blir du tjänsteman med OB samt bonusavtal och personalförmåner. Tjänsten är ett xxxxxx.
Vi ser fram emot din ansökan och hoppas få välkomna dig till en spännande framtid inom BAUHAUS.