OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har visionen om att möjliggöra mobilitet på ett hållbart, flexibelt och ansvarsfullt sätt där vår roll är att skapa innovativa bank- och betaltjänster för morgondagens gröna stad. För oss handlar det om att leverera smarta lösningar där vi skapar ett tydligt mervärde för våra kunder och partners. Vi ser det som naturligt att vara ledande i vår nisch där vi kombinerar våra tjänster på unika och kreativa sätt som också kan skalas till fler märken och partners. Vi genomgår därför en transformation - vi bygger den nya mobilitetsbanken i den gröna staden.
Är du en ansvarstagande och relationsskapande person med ett brinnande intresse för kundrelation och teknik? Vi söker dig som brinner för support och som älskar problemlösning. Du kommer ingå i ett drivet team där vi ständigt utmanar våra processer med automation och tillämpning av den senaste tekniken inom branschen. Därför är det viktigt att du gillar att jobba med ständiga förbättringar i en föränderlig miljö.
Om rollen
Du och dina kollegor ansvarar för servicegrad och kundnöjdhet i supportarbetet kopplat till affärsområdet Payments, som erbjuder betallösningar till våra kunder. I rollen som handläggare på Second line Business support ingår du i ett team bestående av 8 engagerade och kunniga kollegor.
Några av dina ansvarsområden:
• Handlägga daglig avstämning av inkommande och utgående transaktioner
• Support för Volvohandeln i frågor rörande stationsdator och kassautrustning
• Fakturera återförsäljare och andra externa partners
• Handlägga avtal mellan samarbetspartners
• Identifiera förbättrings-och automatiseringsmöjligheter
Om dig
För att lyckas i rollen behöver du vara; positiv och hjälpsam, snabblärd och självgående, kreativ och lösningsorienterad och sätter service och verksamheten i fokus. Då du kommer att ha mycket kontakter både internt och externt är det viktigt att du har förmågan att utveckla ett bra samarbete med goda relationer, och du kommer ha stor nytta av att du har ett kommunikativt och pedagogiskt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder dig
Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra livet för våra kunder, partners och anställda. Vi gör det på vår värdegrund Great - som står för ledorden glädje, resultat, engagemang, ansvar och tillsammans. Vi erbjuder dig en arbetsplats av utvecklingsmöjligheter, skön stämning och ett väldigt spännande nuläge att bygga på. Vi sitter centralt belägna i nyrenoverade lokaler på Bohusgatan i Göteborg samtidigt som vi utvecklar vårt nya ”way of working” där en mix av arbetsplatsen inklusive hemmakontoret är en naturlig utveckling för oss. Vi tror på att nyttja möjligheterna inom digitaliseringen och hybridkontoret för att skapa en kreativ, utvecklande och hållbar arbetsmiljö för dig att trivas och utvecklas i och inte minst för en bra balans mellan arbete och privatliv.
Vi bryr oss om våra anställda och därför är en hälsosam och drogfri arbetsplats viktigt för oss. Drogtest kan förekomma vid nyanställning då vi värnar om att alla våra anställda har ett gott och drogfritt arbetsliv.
Vi väntar på din respons
Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då är du välkommen att skicka din ansökan senast den 27 februari 2023, men gärna tidigare då urval och intervjuer sker löpande. Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta mig, Elvira Braune på elvira.braune@volvofinans.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Gundemark, Gruppchef förvaltningsgruppen
08-634 93 24
Beatrice Bergström
+46739883687
Linnea Josefsson
+46737003754