OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som brinner för service och har en god vana av att felsöka i olika datamiljöer. Här får du möjligheten till att tillhandahålla servicestöd och agerar lösningsfokuserat, där du tar emot frågor och ständigt vill överträffa kundens förväntningar. Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Nu söker Academic Work för kunds räkning flera medarbetare till deras helpdesk! Här kommer du arbeta med mer avancerade inkommande samtal från vår kunds medarbetare om deras datorer, telefoner och annan kringutrustning. Vi söker dig som har en avslutad högskoleutbildning inom IT med ett stort intresse för service och felsökning. Vår kund har ett meningsfullt och hållbart arbete med trevliga och kompetenta kollegor. Hos dem arbetar man med att få samhällen, människor, djur, miljö och kulturvärden att fungera både idag och i framtiden. Många pratar om hållbarhet men dem arbetar med det varje dag.
Du erbjuds
* En långsiktig tjänst och social arbetsroll med många kontaktytor
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;
* Se till att IT-utrustning fungerar
* Tillhandahålla servicestöd via t.ex. telefon, e-post och chat mot användare avseende hård- och mjukvara
* Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer)
* Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program.
VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad högskoleutbildning inom IT eller likvärdigt, alternativt några års arbetslivserfarenhet i en liknande roll
* Har goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation
* Har goda kunskaper om informationssäkerhet
* Har grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
* Har kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk)
* Är obehindrad i svenska, såväl i tal som skrift
* Har ett svenskt medborgarskap
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Problemlösande
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Placering: Mariestad
* Omfattning: Heltid, Kontorstider
* Kontaktuppgifter: Academic Work.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231