Second Line IT Support & QA Technician

Arbetsbeskrivning

Som Second Line IT & QA Technician hos oss kommer du att vara en viktig del mellan avdelningarna Kundservice, IT och Försäljning. Du tillhör kundservice och stöttar vår First Line support mot avtalskunder genom att vara en expert på våra system och processer. Du felsöker och löser problem åt både kund och kundservice. I de fall ärenden behöver eskaleras till vår IT-avdelning förarbetar du ärendet för snabbare lösning. I vissa fall har du direktkontakt med kund.
Som person är du flexibel och gillar att anpassa dig efter nya förutsättningar då arbetsuppgifter och ansvarsområden förändras allteftersom nya processer kommer på plats. Du har ett holistiskt perspektiv på problemlösning och en god affärsförståelse för att kunna skapa kundnytta och nytta för Adlibris.

Kvalifikationer
Du har eftergymnasial utbildning inom relevant område eller motsvarande arbetslivserfarenhet.

Du har en hög teknisk förståelse och är lösningsorienterad med hög servicekänsla samt har mycket god samarbetsförmåga.

Du arbetar självständigt och i grupp enligt Adlibris policys och rutiner.

Du är flexibel och har god förmåga att anpassa dig efter nya förutsättningar och krav.

Du har god förmåga att formulera sig tydligt och korrekt i tal och skrift, då direktkontakt med kunder förekommer.

Meriterande

Erfarenhet från arbete med kundservice, gärna inom E-handel.

Omfattning

Heltid, tillsvidareanställning.

(Vi tillämpar 6 månaders provanställning).

Tillträde

Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Restid till kontor

23 minuter med tåg från Uppsala
15 minuter med tåg från Sala
31 minuter med bil från Enköping
45 minuter med bil från Västerås

Placering av tjänsten är i Morgongåva men vi tillämpar flexibilitet kring hemarbete.

Ansökan

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan nu!

Sista ansökningsdag den 31 januari.


Som Nordens största nätbokhandel vill vi inspirera till nästa läsupplevelse och samtidigt erbjuda allt som hör till en modern bokhandel. Alltid med ett brett utbud, bra priser, smidiga leveranser och fokus på att minska klimatpåverkan. Vi tror att läsning berikar oss genom att öppna upp nya världar i form av upplevelser, nya perspektiv och ny kunskap. Genom att inspirera till läsning och tillgängliggöra böcker från hela världen vill vi vara med och bidra till ökad läsning och till ett mer jämställt och hållbart samhälle där kunskap är tillgänglig för alla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adlibris
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 10 juli 2023

Besöksadress

SVEAVÄGEN 56 C
None

Postadress

SVEAVÄGEN 56 C
Stockholm, 11134

Liknande jobb


23 december 2024

Leda Alvesta kommuns utveckling mot framtidens IT-infrastruktur

Leda Alvesta kommuns utveckling mot framtidens IT-infrastruktur

20 december 2024

Gruppchef IT-drift

Gruppchef IT-drift

18 december 2024