Second Line Support

Arbetsbeskrivning

Vi söker ni nu, för vård kunds räkning, en serviceminded person till IT-företag för direkt rekrytering.Om kunden: Vår kund bedriver outsourcing av IT-drifttjänster och är i behov av förstärkning till sin second line supprt i Örebro.I dina arbetsuppgifter ingår att lösa uppkomna användarproblem av mer komplicerad art.Du genomför tillägg och ändringar i kundmiljöer samt implementationer av tjänster på Windows, Citrix och Linux-plattform.Vid behov deltar du även i projekt gällande etablering med nya kunder.Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: 1:a dec Skallkrav: Vi vill att du som söker har kunskap inom följande områden: - Windows Server 2003 ?2008 - Windows nyare klientoperativ - Microsoft Exchange 2003 ?2007 - ActiveDirectory - Linux administration Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter exempelvis som tekniker eller support/helpdesk samt har en teknisk utbildning i botten.Meriterande: Det är meriterande men inget krav att du som söker har kunskaper inom Citrix.Personliga egenskaper: Du som söker har hög social kompetens och är noggrann i ditt arbetsutövande.Du trivs i en fastfylld arbetsmiljö och har en vilja att lära dig nya saker.Arbetstider och anställningsform: Heltid; dagtid Framtiden AB förmedlar kontakten mellan dig och ett av våra spännande kundföretag.Du kommer att anställas direkt av kundföretaget.Kommun: Örebro kommun Tillträde: 1:a december Uravalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdag, skicka din ansökan redan idag.Ansökan senast: 2010-11-19 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Jennie Forsell, personalansvarig.Tel.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Karlstad
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 3 november 2010
  • Ansök senast: 19 november 2010

Liknande jobb


23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024