Second Line Support

Second Line Support

Arbetsbeskrivning

Om företaget

På Embriq erbjuder vi meningsfullt arbete i ett växande företag. Vi erbjuder en spännande möjlighet där du kan arbeta med modern teknik som gör skillnad i samhället och för våra kunder. Vi stödjer våra anställdas professionella utveckling och förverkligandet av goda idéer och initiativ. Vi lever efter våra värderingar; Grit (https://embriq.no/sv/karriar/), Curious (https://embriq.no/sv/karriar#curious) och Unified (https://embriq.no/sv/karriar#unified).

Embriq är en ledande leverantör av avancerad IT-drift, programvara, industriell IoT-teknik och konsulttjänster. Hos oss får man cirka 220 kollegor som arbetar hårt för att förverkliga vår vision: Making data key to outstanding value creation.

Embriq Sverige växer och utökar sitt supportteam. Just nu behöver vi en erfaren second line support med kunskap inom databashantering. Är detta du?

Embriq hemsida (https://embriq.no/sv/)

Din roll

Hos Embriq kommer du att få möjligheten att jobba på ett familjärt bolag med högt i tak. Du kommer att jobba med människor som gillar att ha kul på jobbet men samtidigt alltid har ett stort kund -och servicefokus. I rollen som Second Line Support kommer du att tillhöra ett mindre supportteam där ni hanterar samtliga ärenden i Servicenow. Det är stor variation på ärenden som kommer in vilket innebär att att man behöver ha ett brett perspektiv och förstå vart man ska gräva. I arbetet ingår en hel del felsökning och integrationer.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta hand om inkommande ärenden

- Supportera kunder

- Integrationer sinsemellan olika system

- Felsökning i databas (SQL)
- Vara delaktig i projekt och förbättringsarbeten




Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering efter uppdragets slut. Du kommer att vara anställd av Clevry och arbeta ute hos Embriq på deras kontor i Göteborg.



Din profil

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inriktat mot IT. Du har kunskap inom programmering, främst Java och SQL. Vi hoppas att du hunnit arbeta åtminstone 2 år inom support och har kunskap inom databashantering och vet hur olika system talar med varandra. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både i tal och skrift.

I den här rollen behöver du vara tålmodig, lösningsorienterad och har ett brett IT- intresse. Du är även kommunikativ, serviceminded och ser ser dig själv som en lagspelare.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 19 oktober 2022

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024