OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig IT-tekniker som är driven, bra på felsökning av program och system samt har en god kommunikativ förmåga? Fantastiskt 🙌
Tavana IT söker löpande flera supporttekniker med gedigen erfarenhet av arbete inom komplex IT-support till kunder baserade i Stockholm.
OM ROLLEN
I rollen som Second line supporttekniker kommer du arbeta med att lösa olika typer av IT-ärenden främst via kundens ärendehanteringssystem samt rapportera tillbaka ärenden som eskalerats via first line. Exempel på IT-ärenden kan vara felsökning av mjuk- och hårdvara som du löser både via telefon, remote och onsite. I rollen ingår även att analysera, skapa och hitta felsökningsstrategier samt ägandeskap av rapporterade incidenter.
VEM ÄR DU?
I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt, som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända. Intresse för IT och drivet att alltid utvecklas är a och o.
Vi söker dig som har:
- 1-3 års erfarenhet, eller mer, inom IT support
- erfarenhet av felsökning utav Windows 10
- erfarenhet av installation av ny mjukvara via SCCM
- erfarenhet av att administrera och skapa användare i AD för interna och externa användare kunskaper i Azure och Office365
- erfarenhet av att ha arbetat i ärendehanteringssystem
- talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
MERITERANDE
- Goda kunskaper inom ITIL
- B-körkort
INFORMATION
Plats: Stockholm
Befattning: Heltid 100%
Lön: Enligt överenskommelse
LÅTER DET INTRESSANT?
Skicka in din ansökan redan idag, med eller utan CV. Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se. Vänligen notera att vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Vi ser fram emot din ansökan! ✉️