Second Line Support med erfarenhet av ServiceNow

Second Line Support med erfarenhet av ServiceNow

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av ServiceNow? Är du en problemlösare och arbetar effektivt? Då är denna tjänst för dig. Ansök idag!
Om rollen
För kunds räkning söker vi nu en 2nd line support som kommer att hantera ärenden i ServiceNow.
Din profil
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet inom 1st och / eller 2nd line support och har hanterat ärenden i ServiceNow. Du har arbetat med tekniska felsökningar och har erfarenhet som applikationstestare. Du har hanterat ärendehanteringssystem och är van att skapa, uppdatera och arbeta med kunskapsartiklar. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad lagspelare som kan arbeta effektivt och självständigt.
Krav för tjänsten
Du har tidigare erfarenhet inom 1st och / eller 2nd line support
Goda kunskaper i ServiceNow
Erfarenhet som applikationstestare
Goda kunskaper inom tekniska felsökningar och ärendehanteringssystem

Meriterande
Linux / Unix
SQL

Övrigt
Startdatum: Så snart som möjligt
Slutdatum: 31 mars 2022
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Line Andersson via 076- 023 02 17 eller line@stegra.nu
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stegra Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2021
  • Ansök senast: 6 oktober 2021

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024