OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra kunder i centrala Norrköping söker vi nu en 2nd line support för uppdrag med start 2015-05-04.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att jobba som second line support med ärendehantering i en IT Service Desk. Hela desken är på ca 18 personer vara ca 6 stycken jobbar med 2nd line support. I arbetsuppgifterna ingår:
- Kontakt med användare via telefon och mail
- Ärendehantering
- Felsökning och problemlösning
- Installation av PC och tunna terminaler
Din profil
Du ska ha minst 4 års erfarenhet av 2nd line support och dokumenterad erfarenhet av arbetsuppgifterna som ingår i tjänsten. Du ska ha jobbat med Microsoftplattformar och Citrix. Du jobbar effektivt självständigt och gillar att lösa enkla samt svåra tekniska problem. Du kan även jobba i grupp och är prestiglös och kan lära ut dina kunskaper till andra. Du jobbar bra under press och har ett driv och framåtanda.
Ansökningsförfarande
Urvalet sker löpande och tillsättning av tjänsten kommer att ske snarast så skicka in din ansökan redan idag.
Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Joanna Engström, joanna.engstrom@skill.se.
Om oss
<I>Industrikompetens och Skill jobbar för regionens kort- och långsiktiga kompetensförsörjning. Våra kunder finns främst inom industri och IT men även på den offentliga sidan. Rekrytering, bemanning, omställning och karriärprogram ingår i vårt tjänsteutbud liksom kundunika och standardiserade undersökningar. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
</I>
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Broeders
Svanhild Johansson
Mattias Östman
Pehr Petersson
Lena Johansson
Annika Elfvingsson
Fredrik Larsson
Svanhild Johansson
0720 05 99 64
Elise Karlborg
0707-77 96 41
Pehr Peterson
0707-78 96 99