OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi Embriqs nästa supportmedarbetare! Tjänsten passar dig som har ett stort tekniskt intresse och älskar att leverera service i världsklass! Läs mer nedan och ansök redan idag!
Arbetsuppgifter
Embriq Sverige AB växer och utökar sitt supportteam. Just nu behöver de en erfaren second line support med kunskap inom databashantering. Du kommer att få möjligheten att jobba på ett familjärt bolag med högt i tak. På Embriq kommer du få möjligheten att jobba med människor som gillar att ha kul på jobbet men samtidigt alltid har ett stort kund -och servicefokus. Som second line support på Embriq kommer du att hantera samtliga ärenden i Servicenow. I arbetet ingår en hel del felsökning och integrationer. Det är därför viktigt att du som person är tålmodig.
Din arbetsdag kommer innefatta:
• Ta hand om inkommande ärenden
• Supportera kunder
• Integrationer sinsemellan olika system
• Felsökning i databas (SQL)
Vi söker dig som:
• Har minst 2 års erfarenhet inom support
• Kan SQL
• Vet hur olika system talar med varandra
• Jobbat med Patchar
• Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du har:
• Kunskap inom programmering, främst Java
• Kunskap i det norska språket
Som person är du:
• En lagspelare
• Serviceminded
• Kommunikativ
• Driven
• Tålmodig
Övrig information
• Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
• Omfattning: Heltid
• Placering: Göteborg, Gamlestaden
• Du kommer att vara anställd via Coegi Consulting och uthyrd till Embriq Sverige AB