Second Line Support på deltid till Cards and more!

Second Line Support på deltid till Cards and more!

Arbetsbeskrivning

Är du student, har ett tekniskt intresse och vill ha en flexibel deltidsanställning? Då ska du söka tjänsten som Second Line Support till Cards and more! Vi arbetar med löpande urval så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Cards and more levererar lösningar för etiketter och plastkort till kunder i en bredd av branscher. Företaget är specialister på produkter som passerkort, medlemskort, transport - och produktetiketter. Cards and more levererar både färdigtryckta etiketter och plastkort samt system där kunden själv kan skriva ut kort och etiketter. Nu söker vi dig som vill komplettera teamet genom att vara Second Line Support gentemot företagets kunder när de behöver hjälp och support gällande skrivare och programvaror. För att guida kunderna fram till lösningar i serviceärendena kommer du att använda din tekniska kompetens samt utgå från tillverkarnas manualer. För att du ska kunna ge bästa möjliga service kommer du få en introduktion i hur skrivarna och programvarorna fungerar samt upplärning i hur de vanligaste frågorna kan besvaras.

Du kommer att utgå från kontoret i Örebro och bli en del av ett familjärt gäng bestående av tre personer med varierande uppgifter. Du förväntas vara tillgänglig cirka en dag i veckan och schema läggs med hänsyn till dina studier

#

Du erbjuds


* Ett flexibelt deltidsarbete som kombineras med dina studier
* En plats i ett litet och familjärt team
* Ett arbete med mycket kundkontakt där du får arbeta problemlösande
* En dedikerad konsultchef och samarbetspartner från Academic Work


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera inkomna kundärenden via mail och telefon
- Guida kunder i hanteringen av etikett- och kortskrivare
- Utgå från instruktioner och manualer för att ge lösningsförslag på uppkomna problem

VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som


* Studerar en eftergymnasial utbildning med examen tidigast år 2024
* Har ett tekniskt intresse
* Har kännedom om Windows 8, 10 och Mac OS
* Kan kommunicera väl på svenska och engelska i tal och skrift


Det är meriterande om du


* Har kunskap om hårdvara, datorer, skrivare och nätverk
* Har gått en teknisk gymnasie- eller vidareutbildning
* Har grundläggande förståelse för programmering i Java och C++
* Tidigare har arbetat med kundsupport


Som person är du


* Problemlösande
* Kommunikativ
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: December
* Omfattning: Deltid, cirka 1 dag i veckan
* Placering: Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om Cards and more på deras hemsida HÄR.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2022
  • Ansök senast: 11 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teknisk Support Specialist

Teknisk Support Specialist

13 oktober 2024

11 oktober 2024