Second Line Support till bolag inom försvarsindustrin

Second Line Support till bolag inom försvarsindustrin

Arbetsbeskrivning

Om rollen 
Vi söker nu en engagerad konsult för en spännande och utvecklade roll i vår kunds Second Line support. Här får du möjlighet att göra skillnad genom att hjälpa användare att lösa problem och hantera beställningar via telefon och fjärrstyrningsverktyg. Du får tillgång till en kunskapsdatabas där lösningar dokumenteras, vilket underlättar arbetet och bidrar till att effektivisera supporten. Du kommer bli en del av ett kompetent team på cirka 20 personer, med arbetstider på helgfria vardagar mellan 07.00 och 18.00.

Tjänsten är baserad i Stockholm, där du även kommer att ingå i teamet som hanterar VIP-support. Det innebär att du på sikt kan komma att bli en del av VIP-supportteamet, där social kompetens och god kommunikativ förmåga är extra viktigt. Arbetet i VIP-supporten kräver även närvaro på huvudkontoret och inkluderar beredskapstjänst för att täcka alla dygnets timmar.

Detta är ett konsultuppdrag på ett år med önskad start i oktober, där du blir anställd av oss på Adecco men kommer att arbeta direkt hos vår kund. 

Om dig
Vi söker dig som har minst två års erfarenhet inom slutanvändarsupport och brinner för att leverera förstklassig service. Du har ett genuint supporthjärta och en stark vilja att bidra till teamets framgång. För att lyckas i denna roll ser vi att du uppfyller följande kvalifikationer:

• Minst två års erfarenhet av slutanvändarsupport
• Erfarenhet av systematisk felsökning
• Vana att arbeta i ärendehanteringssystem
• Microsoftmiljöer
• Erfarenhet av Active Directory
• Grundläggande kunskap inom infrastruktur, servrar, nätverk, SCCM, databaser med mera
• Erfarenhet av dokumentation 
• ITIL
 

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Tech strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se  

Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se  

Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail, vänligen ansök via hemsidan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2024
  • Ansök senast: 6 oktober 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024