OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns en ypperlig chans för dig som drivs av problemlösning, har ett stort tekniskt intresse och kan leverera service i toppklass. Vi söker just nu en second line-support till vår kunds IT-avdelning. Tjänsten är placerad i Oskarshamn och start sker enligt överenskommelse. Vi jobbar med löpande urval så skicka in din ansökan nu!
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi på Academic Work en person som ska jobba med second line-support och ingå i vår kunds IT-avdelning. IT-avdelningen består av 30 personer varav 3 personer jobbar med second line-support i det teamet som du kommer bli en del utav. Teamet kännetecknas av värme, härliga samarbeten och god stämning. I din roll kommer du bland annat att arbeta med att hantera diverse supportärenden av teknisk karaktär, lösa användarproblem och ta hand om IT-beställningar. Detta är en varierande roll baserad på de olika ärenden och problem som dyker upp.
#
Du erbjuds
* En roll med mycket variation och med teknisk karaktär.
* Att bli en del av ett öppet och ärligt team som tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet.
* Stora möjligheter att utvecklas.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Hantera olika typer av supportärenden från den interna organisationen.
- Ha hand om IT-beställningar, så som ominstallationer, underhåll av applikationer och leverans.
- Arbeta med problem kopplade till Citrix.
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutat gymnasieutbildning, gärna inom teknik, IT eller liknande.
- Har ett stort och genuint intresse för IT och teknik.
- Har tidigare erfarenhet av att ge service till kunder.
- Är van vid att arbeta i Windows och dess klienter.
- Har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift då du kommer ha mycket kontakt med användare.
- Har B-körkort
Vidare är det meriterande om du har:
* Arbetat i Citrix.
* Har arbetat och supporterat i Windows-system.
* Tidigare erfarenhet av att arbeta med support.
Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär att en säkerhetsprövning, inkluderat registerkontroll, kommer att genomföras i samband med anställning (i enlighet med 3 kap 1§ i Säkerhetsskyddslagen). Läs mer om vad en säkerhetsprövning innebär här.
Som person är du:
* Problemlösande
* Serviceinriktad
* Samarbetsvillig
#
Övrig information
* Start: Omgående/Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Oskarshamn
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231