OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
QWORK är rekryterings- och bemanningsföretaget som hjälper Dig att hitta rätt väg på arbetsmarknaden.Vi finns verksamma inom de flesta affärsområden, exempelvis ekonomi, IT, handel, industri och administration.Vare sig du är ny på arbetsmarknaden eller har lång och gedigen erfarenhet kan vi genom vår kunskap och våra nätverk ge dig ett stort försprång då du är på jakt efter Ditt nästa jobb.Vår vision är att vara det personliga bemanningsföretaget där du tillhandahåller viljan och motivationen och vi bidrar med möjligheterna och kontakterna.Vill du läsa mer om oss och vad vi kan erbjuda, gå då in på vår hemsida www.qwork.se.Vi letar för kunds räkning dig som vill arbeta med second line support.Vår kund är framgångsrik, internationell och verksam inom området onlinespel, bara i Stockholm finns idag ca 300 anställda och de behöver nu tillökning.De sitter centralt i Stockholms innerstad med utsikt över stora delar av Stockholm.Supporten arbetar med daglig hantering av inkommande frågor rörande t ex tekniska problem och funktionalitet, incidenter med flera spelare, eller annat som inte first line kan besvara.Den mesta av ärendehanteringen sker via mail, på engelska enligt de riktlinjer och standarder som finns.Man arbetar i skift, supporten är bemannad dygnet runt.Innan jobbet startar får man en sex veckors introduktion på plats.Är det här ditt framtida jobb?Vi letar efter dig som har någon erfarenhet av serviceyrket sedan tidigare och är intresserad av just spelbranschen.Du måste tycka om att hjälpa andra lösa deras problem på ett effektivt och professionellt sätt.Flytande engelska är ett krav både i tal och skrift, vi kommer att ha intervjuer på engelska och tar bara emot ditt cv om det är på engelska.Det är meriterande om du även kan något annat av de stora världsspråken.När det kommer till personliga egenskaper söker vi dig som är social, serviceminded, gillar att arbeta i team och har kundfokus. Märk ansökan "Second line support".