OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av 2nd Line support? Ta nästa kliv i din karriär tillsammans med oss.
Vill du arbeta i en dynamisk och händelserik miljö tillsammans med ett team om 6 härliga kollegor? I vår unga och dynamiska företagskultur är ingen dag den andra lik. Fokuset ligger på kvalité, arbetsglädje och utveckling. Visst låter det lockande?
Arbetsuppgifter
I rollen som 2nd Line kommer du arbeta i ett team av IT-tekniker ute hos vår kund, en redovisningsbyrå i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer vara att lösa olika typer av IT – ärenden främst via ärendehanteringssystemet ServiceNow.
Din roll innefattar:
· Support
· Teknisk dokumentation
· Kunskapsbevara
· Djupare felsökningar
Din profil
Du är utmärkande om du har tidigare erfarenhet av en 2nd Line roll. Helst med några års erfarenhet och har lite mer koll på läget. Arbete inom ActiveDirectory, ärendehanteringssystem och felsökningar inom exempelvis Office365 ska vara lite av din grej. Sen är även vem du är viktig för oss! Vi lägger en stor vikt i dina personliga egenskaper.
Meriterande
· God kännedom och erfarenhet av ITIL
· Tidigare erfarenhet av 2nd Line support
Är du vår nästa 2nd Line här på Fusion – Sveriges bästa IT-support? Urval sker löpande så ansök nu!