OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu, för kunds räkning, en expert inom Microsofts produktkatalog för 2:nd line roll på en helpdeskavdelning. Företaget är beläget i Stockholm och är en stor aktör inom IT-branschen. Uppgifter: Att ta hand om felsökningar i en andra fas där problemen kan ha en mer komplex karaktär och leverera lösningar till kund. Tjänsten kan även innebära mentorering och viss utbildning av medarbetare. Ansvarsområdet kommer täcka in stora delar av Microsofts produktkatalog. Bakgrund: Du har erfarenhet av att arbeta med support Du är professionell, pedagogisk och har servicekänsla God förmåga att analysera och felsöka problem Du besitter god stresstålighet och kan hantera flera processer parallellt Önskvärt är certifieringar, gärna MCSE, MCSA eller liknande Har du erfarenhet av scriptade installationer och paketlösningar så är detta ett plus
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90