OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår drivkraft är att ha kunden i fokus och guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Drivkraften lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder och de största leverantörerna i branschen. I flera år har vi blivit certifierade som en GPTW-arbetsplats där varje medarbetare bidrar till vår goda arbetsmiljö.
Just nu söker vi en Second Line Supporttekniker till vårt nya fräscha kontor i Frösunda Port. I den här tjänsten kommer du att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på IT.
Arbetsbeskrivning
Du kommer primärt att arbeta med våra IT lösningar. I arbetsuppgifterna ingår ärendehantering, felsökning av avancerade problem hitta lösningar på problem samt att åtgärda. Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet. I din roll som Second Line Tekniker kommer du bland annat att arbeta med applikationer som:
- Office 365
- Azure
- Active Directory
- Meraki
- RDP
- SharePoint
- PowerShell
Din Profil
- Du har arbetat med IT-support eller motsvarande tidigare
- Du har lätt för att sätta dig in i tekniska problem och lösa dem
- Du har erfarenhet av Microsoft baserade IT system
Som person är du
Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och är serviceminded. Du är social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och logiskt tänkande och vill utveckla dina kunskaper. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.
Vi erbjuder
- Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
- Utbildnings & Certifieringsmöjlighet inom bland annat Microsoft
- För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
- O.M Care: Rikslunchkort, Friskvårdsbidrag och Förmånsportalen Benify
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägning
Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning
Skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen! Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att ringa till Romain Brattlöf, Service Desk Manager på 010-8584503.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson