OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig supporttekniker som är driven, bra på felsökning av program och system samt har en god kommunikativ förmåga? Då är du precis den vi letar efter!
Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar i en händelserik atmosfär i en ung och dynamisk företagskultur med fokus på kvalité, arbetsglädje och utveckling.
Arbetsuppgifter
I rollen som 2nd Line Supporttekniker kommer du arbeta med att lösa olika typer av IT- ärenden främst via kundens ärendehanteringssystem, rapportera tillbaka ärenden samt problem som har eskalerats från 1st Line. I rollen ingår bland annat att analysera, kunskapsbevara, lösa problem, skapa och hitta felsökningsstrategier samt ägandeskap av rapporterade incidenter.
Din Profil
Vi söker dig som i första hand har ambition och vill vara med på vår spännande tillväxtresa. Du har ett genuint intresse för teknik, en vilja att utvecklas samt ett driv att hjälpa andra. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända.
Meriterande
• God kännedom och erfarenhet av ITIL
• Tidigare erfarenhet av 2nd Line
Är det dig vi söker? Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Vi ser fram emot att träffa dig!
Sveriges bästa support med individen i fokus.
Vi på Fusion är ett ungt, Support-bolag som vann Sveriges bästa Service Desk 2019 och 2021.
På Fusion strävar vi efter att individen ska höja sin kompetens såväl för sin personliga utveckling som för bolaget.
Vi genomför regelbundet gemensamma aktiviteter där du som individ får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Allt vi gör genomsyrar vår värdegrund:
Gemenskap – Ansvar – Agilt – Passion.