OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat några år i en servicedesk/1st line support och känner dig redo för nästa steg eller har du kanske något års erfarenhet från en 2nd line support? Då är detta något för dig !
Arbetsuppgifter
Som 2nd line supporttekniker arbetar du dagligen med supportärenden på en mer avancerad nivå. Det naturliga flödet är att 1st line eskalerar till 2nd line dom ärenden som är mer komplexa. I vardagen kommer du även vara ett stort stöd för 1st line supporten. I rollen ingår bland annat att analysera, kunskapsbevara, lösa problem, skapa och hitta felsökningsstrategier samt ägandeskap av rapporterade incidenter. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar i en händelserik atmosfär i en ung och dynamisk företagskultur med fokus på kvalité, arbetsglädje och utveckling.
Din Profil
Vi söker dig som i första hand har ambition och vill vara med på vår spännande tillväxtresa. Du har ett genuint intresse för teknik, en vilja att utvecklas samt ett driv att hjälpa andra. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända
Meriterande
• God kännedom och erfarenhet av ITIL
• Tidigare erfarenhet av 2nd Line
Är det dig vi söker? Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Vi ser fram emot att träffa dig!
Sveriges bästa support med individen i fokus.
Vi på Fusion är ett ungt, Support-bolag som vann Sveriges bästa Service Desk 2019 och 2021.
På Fusion strävar vi efter att individen ska höja sin kompetens såväl för sin personliga utveckling som för bolaget.
Hos oss på Fusion är gemenskapen viktig. Vi genomför regelbundet aktiviteter där du som individ får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Allt vi gör genomsyrar vår värdegrund:
Gemenskap – Ansvar – Agilt – Passion.