Secor AB i Stockholm söker orderadministratör

Secor AB i Stockholm söker orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på att organisera, prioritera och koordinera? Vill du vara spindeln i nätet, bland ett sammansvetsat härligt gäng hos Secor? Sök redan nu!

Secor är Daloc-koncernens rikstäckande sälj- och installationskedja för dörrar i flerbostadshus. Secor har över 25 års erfarenhet bakom sig och har installerat hundratusentals dörrar från Daloc. Daloc-koncernen har tillverkat och utvecklat dörrar sedan 1943 och är idag Skandinaviens ledande tillverkare av säkerhetsdörrar. Nu söker vi en ny orderadministratör som är duktig på att organisera, prioritera och koordinera. Tjänsten påbörjas som ett konsultuppdrag med en provanställning via StudentConsulting. Därefter finns möjlighet till övertag av Secor.

Du kommer att arbeta på Secors kontor som är beläget i centrala Stockholm. I Mars 2023 flyttar Secor sitt kontor till norra Sollentuna, vi ser därför att du skall bo i närheten av norra Sollentuna, eller kunna ta dig dit på ett smidigt sätt. Tjänsten är på heltid med tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetstiderna är måndag-fredag, 07-16.

Vad innebär tjänsten?
I din roll som orderadministratör kommer du medverka i ett administrativt arbete och se till att leveransflödet fungerar. Du kommer ingå i en mindre arbetsgrupp med härlig teamkänsla på en arbetsplats där framåtanda, trygghet och långsiktighet är ledorden.

Några av dina arbetsuppgifter:
• Hantering av orderflödet från beställning till registrering i affärssystemet.
• Kontrollering av lagersaldo gentemot in- och utleveranser samt avrapportering av leveranser.
• Inköp och fakturahantering.
• Bokning av montörer till installation hos våra kunder.

Din profil
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet från en tjänst med operationellt arbete i en administrativ roll. Du ska ha en förmåga att organisera, prioritera och koordinera arbetsuppgifter men också kunna kommunicera på ett bra sätt då arbetet innebär mycket samarbete med kollegor och kunder. Vår leverans och service gentemot våra kunder är prioritet. Därför är det viktigt att du är lösningsorienterad, effektiv och noggrann och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du innehar B-körkort och talar bra svenska. För tjänsten gör vi även en digital bakgrundskontroll.

Det är meriterande med följande:
• Goda kunskaper i Microsoft Dynamics, Navision.
• Erfarenhet av lager och logistik.
• Truckkort.

Tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2023
  • Ansök senast: 26 januari 2023

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Reklamationsansvarig

10 september 2024