Secretary / Translator, international company

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco söker nu en sekreterare / översättare till ett internationellt företag som skall etablera sig i Norrköping.Uppgifterna som ingår i uppdraget är enligt nedan: 1.Receives and screens telephone calls, mail and/or visitors for the principal.2.Updates appointments calendar, arranges meetings and travels.3.Organizes and files the principal's correspondence and documents.4.Drafts correspondence for principal's final approval.5.Produces the variety of correspondence, reports and presentations using appropriate.Software for word processing, graphics and spreadsheet.6.Support Project Team members in drafting correspondence and in organizing business trip and daily activities, Visa issue included.7.Orders stationary 8.Processes accessory expenses (e.g.travels, petty chash, representation, etc.) related to the Project liking with HR and Procurement Offices.9.Provides the Office logistic interfacing with General Services Department. Det är inget krav med en proffesionell tolkutbildning dock skall en mycket hög engelska samt svenska standard kunna uppvisas.Vi intervjuar löpande så ansök redan idag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Norrköping
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 17 februari 2010
  • Ansök senast: 24 februari 2010

Liknande jobb


1 november 2024

1 november 2024

1 november 2024