OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.
För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan.
Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande.
VI SÖKER DIG SOM:
- Har en gymnasial utbildning
- Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har en god dator- och systemvana
- Har en hög säkerhetsmedvetenhet
PRAKTISK INFORMATION
Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Securitas
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariat
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Malmö
Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se