OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Alert Services är en region inom Securitas Bevakning AB och i Alert ingår 3 larmcentraler, Malmö, Stockholm samt Örebro. Stockholmsgruppen är ett mindre team på 21 personer som arbetar självständigt och det är därför viktigt att vi hittar dig som är intresserad av att arbeta nära kollegor med tydliga mål. Vi söker nu 2 säljare till vår nya säljorganisation. Vi behöver en driftig och teknisk kunnig person till vårt kontor i Stockholm. Arbetet består främst i att besöka de larminstallatörer som finns inom Mälardalens upptagningsområde och berätta om våra Partneravtal och hur man ansluter larmanläggningar till våra larmcentraler. Vi tror att du har en bra teknisk kunskap samt är utåtriktad då du kommer ansvara för att bevara och skapa relationer inom det området. Du kommer enbart arbeta mot larminstallatörer som inte tillhör Securitas organisation utan är egna företagare. Vi behöver även en produktsäljare av bärbara skyddstelefoner med GPS funktion. Vi har stor efterfrågan och vill nu utöka försäljningsavdelningen, ditt arbetsområde är Sverige och du kommer själv att vara ytterst ansvarig för affärsområdets försäljning. Gemensamt för tjänsterna är att vi söker dig som kanske är i början av din karriär med begränsad erfarenhet inom försäljning, eller att du tidigare arbetat inom branschen t.ex. inom den tekniska sidan, men vill utvecklas i din roll som säljare. Eftersom säkerhetskraven är högre än i andra bolag får du räkna med granskning av din privatsituation inför en anställning. Förutom säljerfarenhet är teknikintresse, drivkraft, god engelska samt datavana egenskaper som vi söker. Då vi arbetar i en liten grupp är förmågan att ta eget ansvar för uppsatta mål och teamkänsla grundförutsättningar. För båda tjänsterna gäller att en mycket stor del av jobbet är att vara ute hos våra nuvarande och blivande kunder varför B-körkort och körvana krävs. Telefon och bil under arbetstid finns att tillgå. Hos oss lönar det sig att vilja prestera och vi tillämpar därför lönesystem med fast lön + provision. Antalet övernattningar är begränsat när det gäller dessa tjänster, däremot sker många aktiviteter tillsammans med våra kunder på kvällstid. Stämmer beskrivningen in på dig så är du välkommen att ansöka snarast till Arena Personal som sköter dessa rekryteringar då intervjuer kommer att ske löpande. Arena Personal grundades 1994 och koncernens kontor finns i Stockholm, Eskilstuna, Malmö och Örebro. Vi erbjuder tjänster inom Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad och Karriärutveckling.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00