OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områderna: Staffing Services, Recruiment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar.Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Vi på Adecco Sundbyberg söker nu en Sekreterare för spännande uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet.Din huvudsakliga uppgift kommer vara att ge administrativt stöd åt den aktuella chefen hos någon av våra kunder i norr- eller västerort.Detta innebär variereande arbetsuppgifter.Förutom det sedvanliga sekreteraruppgiftererna ska du sköta bokningar och beställningar av konferenser, uppdateringar- arkiveringar av arbets- /projektpärmar, delta i inköps aktiviteter, kontroll och kontering av fakturor, skrivarbete, informationsförmedling samt allmänna kontorsgöromål.Rollen ifråga är väldigt bred och det krävs att man har förmågan att hantera många ärenden samtidigt. Vi söker dig som tidigare har erfarenhet från liknande arbete och trivs bra i rollen som "spindeln i nätet".För att lyckas krävs att du är självgående och är van vid tidvis stor arbetsbelastning.Vidare har du en stark drivkraft, arbetar snabbt, prestigelöst och är flexibel.Du är självklart öppen, ödmjuk, ansvarsfull och väldigt mån om att ge god service i ditt arbete.Det är viktigt att du är en duktig dataanvändare och behärskar Office paketet mycket väl, är van vid att framställa PowerPoint presentationer och OH-material.Du uttrycker dig mycket väl i tal skrift och är inte främmande för att använda din engelska. Som ambulerande konsult får Du en unik möjlighet till ett varierande arbete med möjlighet att arbeta i många olika organisationer och en chans att skapa ett brett kontaktnät.Intresserad?Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!