OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kuwaits Ambassad söker en
Sekreterare
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att:
- Ta emot telefonsamtal, dokumentera och registrera dessa
- Hantera praktiska förberedelser vad det gäller möten, konferenser, mässor och event
- Administrera inköp av kontorsmaterial, utrustning och annat
- Sköta posthantering
du har goda kunskaper i Word, Excel och Power Point, och kan hantera windowsmiljö och e-postprogram utan problem
- Du har lätt att formulera och uttrycka dig väl i tal och skrift
- Du arbetar på ett självständigt och initiativrikt sätt men är också beredd att utföra enklare rutinuppgifter
- Som person är du noggrann, ordningsam och strukturerad
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har treårig gymnasieutbildning med inriktning på kontor eller ettårig sekreterarutbildning, KY eller motsvarande. Du har minst 2-5 års arbetslivserfarenhet som sekreterare.
Beskrivning av kvalifikationer:
Behärska arabiska, svenska, och engelska i tal och skrift.
Goda datakunskaper krävs.