OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi söker för kunds räkning en sekreterare. På avdelningen finns ca 100 medarbetare bestående av chefer och projektledare. Organisationen behöver nu förstärkning och stöttning av ytterligare en sekreterare att dela på ansvaret med 6 st chefer som har varsin avdelning. Du kommer bli en del av ett team bestående av 5 andra sekreterare. Uppdraget startar så snart som möjligt och förväntas pågå i minst 6 månader, men det finns mycket goda chanser till förlängning.
Dina arbetsuppgifter
•Ansvara för månadsrapportering, visumhantering och vara behjälplig med resebokningar via resebyrå.
•Förbereda nyanställningar och vara behjälplig vid avslut av personal.
•Skapa anmodan mot fakturor samt göra beställningar.
•Samordna administration inför möten, konferenser och kundbesök.
•Ansvara för mötesbokningar via Outlook, kontrollera reseräkningar samt ansvara för posthantering.
Din profil
Arbetet kräver god samarbetsförmåga och flexibilitet med hög stresstålighet. Det är viktigt att vara serviceinriktad och ha förmågan att organisera, planera och strukturera. Då det förekommer kommunikation på engelska är det bra om du kan uttrycka dig på engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Excel samt att du har tidigare erfarenhet av att göra PowerPoint presentationer.
Vill du ha ett stimulerande arbete där varje dag kan se olika ut kommer du att trivas i denna roll. I teamet där du kommer ingå finns mycket energi och arbetsglädje och om du vill vara med att bidra till den goda stämningen kommer du att trivas här.
Ansökningsförfarande
Du är välkommen med din ansökan via industrikompetens.se senast fredag 4:e november, 2016. Urval görs löpande så om tjänsten intresserar dig, ansök redan idag. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Anna Ljungkvist, 011-199464/anna.ljungkvist@industrikompetens.se
Väl mött med din ansökan!
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23