OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett av de mest etablerade och erfarna bemanningsföretagen i Stockholm. Vi erbjuder uthyrning, rekrytering och entreprenad och har tjänster inom kontor, ekonomi, lön, HR, sälj/marknad, industri/teknik och lager. Vi är auktoriserade medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en erfaren sekreterare till ett längre uppdrag hos ett kundföretag i Sundbyberg. Dina arbetsuppgifter kommer till stor del att bestå av rese- och konferensbokningar för den nordiska organisationen men det ingår även att sköta uppdateringar på hemsidan samt intranätet. Diverse översättningar i engelska är också en av dina arbetsuppgifter då företaget ingår i en amerikansk koncern. Korrekturläsning samt att vara behjälplig försäljningschefen med olika arbetsuppgifter såsom utskick, offertskrivning och kontakter med leverantörer m m är också en del av din arbetsbeskrivning. För tjänsten krävs det att du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Mycket goda kunskaper i engelska såväl som i svenska är en förutsättning. Har du tidigare arbetat i FrontPage är det meriterande. Som person bör du vara noggrann och strukturerad. Du måste kunna prioritera dina arbetsuppgifter och tycka om att ge god service till dina medarbetare. Låter det intressant?
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719