Sekreterare- allmänna kontorsgöromål

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter - Inköp av kontorsmateriell mm - Ansvara för allmän ordning på kontoret och i fikarum, nycklar, fika, växter mm. - Ordna med aktiviteter, ordna mat mm till möten och andra träffar på kontoret, boka och hjälpa till med arrangemang av kundaktiviteter mm. - Växelreceptionist - Postgång - Olika utskick till kunder, etiketter mm. - Telefonkontakt med anställda som arbetar utanför kontoret. - Allmänna sekreterar- och kontorsuppgifter som stöd till övrig personal. Vi tror att du gillar att ha många personkontakter, har bra ordningssinne och kan hantera stressiga situationer. Vana från liknande arbetsuppgifter är ett krav. Utbildning på gymnasienivå eller motsvarande. Bifoga CV med uppgift om referenser. För mer information om oss, gå in på vår hemsida www.ikg.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IKG i Mellansverige AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 januari 2009
  • Ansök senast: 27 januari 2009

Liknande jobb


22 november 2024