Sekreterare med power point-kunskaper 50%

Arbetsbeskrivning

Nu är vi på jakt efter en sekreterare på 50% till vår uthyrningsverksamhet. Vår kund är ett stort statligt verk i Malmö som behöver hjälp fr.o.m. 1/10 och året ut. Som sekreterare fungerar du som en extra administrativ resurs i kundens arbete och verksamhet. Exempel på arbetsuppgifter är: -skriva inbjudningar -boka och sammankalla möten -skriva minnesanteckningar -publicera material på hemsidan Det är extra viktigt att du har kunskaper i Power Point, då det krävs att man självständigt kan skapa PP-presentationer. Vi söker dig som är noggrann, effektiv och serviceminded. Du har lätt för att lära och en förmåga att se var du behövs bäst. Det är en stor fördel om du har arbetat i projekt tidigare och kan vara en initiativrik, pådrivande och utåtriktad person.

Sammanfattning

Liknande jobb


9 januari 2025

27 december 2024

16 december 2024