OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sekreterare på 60% för uppdrag inom automotive
Söker du ett arbete där du får nytta av ditt naturliga, trygga och servicemedvetna sätt? Vår kund är en välkänd aktör inom automotive. Här behöver några års relevant erfarenhet som sekreterare, intresse för administration men också för människor. Det är en internationell miljö och språken kan vara såväl svenska som engelska. Uppdraget är på deltid (60%) och startar i augusti och pågår tillsvidare. Med placering på Lindholm, Göteborg, så har du nära till både kommunikationer och city. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan som sekreterare, redan idag!
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Göteborg
Omfattning: Deltid 60% (flexibel arbetstid), för start i mitten av augusti och tillsvidare.
Arbetsbeskrivning:
Vår kund sitter i trivsamma lokaler på Lindholmen, Hisingen. Här sitter du i eget rum, stöttar en av cheferna men är också behjälplig för de övriga på avdelningen. Arbetsplatsen kännetecknas av en internationell atmosfär och du förväntas arbeta självständigt, genom nätverk och andra kontaktytor (som dels redan finns och som du dels utvidgar efter behov).
Dina arbetsuppgifter:
• Göra kontorsinköp, fakturahantering (i SAP) och utläggsredovisning liksom hantera representationsräkningar.
• Resebokningar, reseadministration (till exempel att beställa visum och dylikt) och möta upp besökare.
• Kalenderhantering, ha säkerhetsansvar för avdelningen liksom se till att hålla ordning i olika utrymmen.
Kvalifikationer:
Här behöver du:
• Minst 3 års relevant erfarenhet.
• Gymnasieutbildning och dator-/systemvana.
• God svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Som person är du trygg genom erfarenhet, just för att du har det i dig. Du vet vad som ska göras och hur. Du är inte rädd för att skapa nya kontakter, bygga relationer eller ta initiativ. Och du kommer i mål. I dig har vi någon som är noggrann, serviceinriktad och positiv. För visst ser du ljust på arbetet och dina möjligheter framåt? Då kommer du nämligen att trivas hos oss.
Vi ser det som plus (men inte krav) om du arbetat inom fordonsindustrin.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-05-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Martin Sjögren | martin.sjogren@randstad.se [ mailto:martin.sjogren@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström