OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services. Vi söker nu för kunds räkning en sekreterare som är intresserad av att arbeta i vår uthyrningsverksamhet för uppdrag på ca 10 månader med option på förlängning. Arbetsuppgifter Agera som avdelningens och gruppens administratör.Sedvanliga sekreterargöromål, såsom protokollskrivning på gruppmöten.Reseräkningar.Beställa resor och kontorsmaterial..Sammanställa projektrapporter samt budgetuppföljning.Kontera fakturor.Arbetet sker i nära samarbete med de två andra sekreterarna på avdelningen, med gruppchefer och naturligtvis också med all personal som arbetar på avdelningen.Uppdraget förutsätter god förmåga till självständigt arbete samt god samarbetsförmåga. Kvalifikationer Vi ser gärna att du som söker har relevant sekreterarutbildning/erfarenhet.Att du har goda kunskaper i engelska.Mycket goda datakunskaper i word, excel, powerpoint mfl.Önskvärt med insyn i projektarbete/projektadministration Personliga egenskaper Som person har du lätt för att lära känna nya människor och skapa goda förutsättningar för samarbete.Du är även initiativtagande, utåtriktad och noggrann. Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.