Sekreterare sökes till internationellt företag!

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Du kommer att fungera som chefernas och övriga på avdelningens "högra hand".Erfarenhet: Du har dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med administrativa arbetsuppgifter, gärna som assistent eller sekreterare.Du behärskar engelska mycket väl i både tal och skrift meriterande är om du har internationella erfarenheter.Ytterligare krav är att du har mycket goda kunskaper i MS Office.Personliga egenskaper: För att jobba som konsult och passa i denna roll som Sekreterare bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.Detta erbjuder Adecco dig: Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete erbjuder Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva och internationella företag.Vi månar dessutom om våra medarbetares hälsa varför vårt friskvårdbidrag kommer ge dig möjlighet till val av aktivitet som passar just dig. Fakta om anställning: Du blir anställd som ambulerande konsult hos Adecco i Södertälje.Arbetsplats och arbetsuppgifter varierar. Är detta en tjänst för Dig uppmanar vi dig att söka redan idag!Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker via denna länk:

Sammanfattning

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024