Sekreterare sökes till Saab

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker för vår kund Saabs räkning en sekreterare som är kommunikativ. Du kommer att arbeta i en spännande verksamhet där du är spindeln i nätet. Du kommer att arbeta som administrativt stöd till konfigurationsledningen

Tjänsten innebär att:
• kalla till möten
• etablera agendan och organisera möten, kalla rätt deltagare samt boka lokal
• protokollföra möten, administrera mötena avseende anteckningar, tider och närvaro
• strukturera kommande och avhandlade mål samt administrera beslut
• lägga in och ta fram statistik och rapporter samt se till att dessa kommer till rätt person

Du kommer att arbeta i Officeprogrammet, framför allt i Outlook och Excel.

Detta är ett konsultuppdrag med goda chanser till förlängning/övertagning.


Din profil
Vi söker dig som har följande kvalifikationer:

- Gymnasiebehörighet
- Erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter samt stora vana att arbeta administrativt
- Goda datakunskaper och goda kunskper i Officeprogrammet
- Uttrycka sig väl i tal och skrift på både svenska och engelska

Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna för denna tjänst och ser gärna att du som person är självgående och driven samt är trygg i dig själv. Vi ser att du är en strukturerad person med gott ordningssinne. Du ska vara noggrann och ansvarsfull som person samt ha en kommunikativ förmåga och vara uttåtriktad.

Ansökningsförfarande
Urval till denna tjänst sker löpande då det är en snabb tillsättning så vänta inte med din ansökan utan sök den redan idag på vår hemsida www.industrikompetens.se. Motivera gärna utförligt varför just du skulle passa till tjänsten. Vid eventuella frågor var vänlig att kontakta ansvarig rekryterare Linda Strandman på följande kontaktuppgifter: 013- 32 94 13.

Lycka till med din ansökan.

Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman

Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23

Sammanfattning

Besöksadress

Djurgårdsgatan 56, Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024