OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administrativ Support inom Bolidens Affärsområde Gruvor söker en Sekreterare Du kommer att arbeta med kvalificerat administrativt stöd till i första hand Affärsområde Gruvors miljöstab och personalstab.Arbetet innebär bl a rese- och utbildningsadministration, översättningar, arkivfrågor, posthantering samt allmän administration inom affärsområdet.Arbetet innebär också kontakter med övriga Bolidenkoncernen och olika myndigheter.Tillfälliga koncernövergripande projektarbeten kan förekomma, liksom resor.Du kommer att samarbeta med uppdragsgivare samt med övrig personal på staben.Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid med Boliden som stationeringsort, med tillträde enligt överenskommelse.Utbildning och kvalifikationer Gymnasieutbildning är ett krav, gärna kompletterat med vidareutbildning i språk och ekonomi.Befattningen kräver att du kan uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska och engelska samt gärna på fler språk.Du bör ha god datorvana och du kan hantera Office-programmen.Erfarenheter av liknande arbetsuppgifter är meriterande.Vi söker en flexibel och serviceinriktad person som ser samarbete som en självklarhet.Det är också viktigt att du har integritet, ordningssinne och gärna tar egna initiativ. Senaste ansökningsdatum är den 15 februari 2006.