Sekreterare till attraktiv kund i Tumba

Arbetsbeskrivning

Sekreterare
Är du kommunikativ och strukturerad och vill ge bra service? Tycker du om att samarbeta med dina kollegor och har lätt att bygga relationer? Då har vi nästa uppdrag för dig! Vi söker nu en sekreterare till vår kund i Tumba. Du kommer stödja företagets chefer med konferenser, administration och on-boarding. För att vara aktuell för denna spännande tjänst krävs att du har minst 5års relevant arbetslivserfarenhet av liknande roller. Utöver detta behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska. Låter den här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Omfattning: 1års uppdrag på heltid, start 2018-08-06. Arbetstider är från 8-17 på vardagar.

Arbetsbeskrivning:
Vi ger dig möjlighet att arbeta för ett världsledande företag inom sin bransch. Företaget ligger i Tumba och har 450 anställa. Du kommer stödja företagets chefer med dagligt arbete.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ansvarig för kalender, mötesagenda och protokoll
• Samordna konferenser och event samt förbereda konferensmaterial
• Beställa kontorsmaterial och hålla kontakt med facility manager.
• Stödja vid resebokning, on-boarding och övrig administration
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Avklarad relevant utbildning, till exempel: Business Management.
• Minst 5 års arbetslivserfarenhet av en liknande arbetsroll som beskrivs ovan. Du har bra administrativförmåga och är kunnig i användande av Microsoft Office-packet.
• Väldigt god svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Som person har du hög integritet och är serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är ansvarsfull, engagerad och har bra kommunikativ förmåga. Dessutom är du flexibel och kan anpassa dig snabbt efter olika situationer.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-07-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar | natalie.bettar@randstad.se [ mailto:jin.linder@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 19 juni 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Kommunsekreterare

Kommunsekreterare

30 oktober 2024

Sekreterare

Sekreterare

21 oktober 2024

Nämndsekreterare föräldrarvikariat

Nämndsekreterare föräldrarvikariat

16 oktober 2024

7 oktober 2024