OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Unik Resurs: Unik Resurs är ett dotterbolag inom Industrikompetens och ägs därigenom av 17 företag och 2 kommuner.Industrikompetens bildades 1997 i syfte att främja samverkan i regional kompetensförsörjning och för att skapa en smidig länk mellan arbetsgivare samt mellan arbetsgivare och arbetssökande.Unik Resurs har gedigen erfarenhet av rekryterings- och bemanningsfrågor och tillsätter ca 700 befattningar per år, befattningar inom allt från specialist- och chefspositioner till generalisttjänster inom bl.a tillverkande- och processindustri samt offentlig förvaltning. Industrikompetens och Unik Resurs är en länk till mer än 65 000 arbetstillfällen i regionen.Saab Aeronautics: Aeronautics, ett affärsområde inom Saab, erbjuder flygrelaterade delsystem, obemannade flygsystem, flygplansstruktur och service till försvarskunder och civil flygindustri över hela världen.Aeronautics ansvarar också för utveckling, produktion, marknadsföring, försäljning och support av Gripensystemet.Avdelning Utveckling ansvarar för forskning och utveckling inom Aeronautics.Ansvaret omfattar teknikstudier, konceptutveckling, produktutveckling, samt produktstöd för affärsområdets produkter Tjänsten är organiserad inom området för Stödsystem & Programvaruplattformar. För Saab Aeronautics räkning söker vi nu en Sekreterare/Administratör för ett uppdrag på 3 månader (halvtid - 50 %) med chans till förlängning.Arbetsuppgifter och ansvarsområden: Du rapporterar till områdeschefen och kommer huvudsakligen att arbeta med allmänna kontorsgöromål som t.ex: - Hantera handlingar i företagets dokumenthanteringssystemet - Koordinera möten och boka lokaler - Beställa varor och tjänster - Agera som kontaktperson för områdets personal - Vara områdeschefen och sektionschefernas administrativa stöd Placeringsort är Linköping.Din profil: - Du ska kunna arbeta självständigt inom ramen för ditt ansvarsområde.- Du ska behärska Officepaketet - Du ska ha förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt i svenska och engelska språket - Du ska vara ordningsam och noggrann - Du ska ha en bred social kompetens och vara stresstålig Ansök redan idag!: Tillsättning sker enligt överenskommelse och urval görs löpande.Vänta därför inte med din ansökan utan ansök redan idag!Vi tar endast emot sökande via cv-databasen. Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter.Väl mött!
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23