Sekreterare/Administratör

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en Sekreterare/administratör. Vår kund är en intresseförening med uttalat syfte att informera dess medlemmar om den utveckling som sker inom kontaktlinser och ögats främre segment. Föreningen är nu i behov av en Administratör med erfarenhet från sekreterarrollen. Personen kommer att arbeta på föreningens enmanskontor i Kista. Som Sekreterare/Administratör ute hos vår kund kommer du ha det övergripande ansvaret för att ta hand om det administrativa arbetet samt att ge service till föreningens medlemmar. Du kommer att fungera som spindeln i nätet och främst arbeta med: -Posthantering -Diverse administrativa uppgifter -Lättare fakturahantering och fakturering -Att besvara telefonsamtal och mejl från medlemmar och leverantörer -Att granska och lägga upp artiklar och nyheter på företagets hemsida -Att skriva och utforma olika texter för publicering på hemsida alternativt inför möten och kongress Under styrelsemöten, årsmöten och årlig kongress kommer du att ansvara för samtliga förberedelser inför mötet såsom att utforma inbjudan, skicka ut kallelser och dagordning, boka nöjesarrangemang, konferenslokal, logi och måltider. Vidare kommer du att medverka under möten som projektledare samt för att skriva protokoll. Vi söker dig som har erfarenhet från en roll som sekreterare, chefsassistent eller receptionist. För att lyckas hos vår kund är det viktigt att du har ett brinnande intresse för att skriva. Vidare har du en förmåga att uttrycka dig grammatiskt rätt och läser artiklar och rapporter med ett granskande öga. Erfarenhet från protokollskrivning är ett plus. Du har: -Goda kunskaper i Office paketet och god webbvana -Ett språkligt intresse och goda kunskaper i engelska -Erfarenhet från kontorsarbete och administration Det är meriterande om du har arbetat som ekonomiassistent, men det är inget krav. Som person är du strukturerad i ditt sätt att arbeta och du trivs med självständigt arbete. Du tycker om ensamt arbete, är pålitlig och tar eget ansvar för att dina arbetsuppgifter blir utförda på ett korrekt sätt. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering. START: Startdatum: I slutet av augusti Omfattning: Minst 60% Arbetstid: Minst 3 dagar i veckan. (tider/dagar i överenskommelse med vår kund.) Plats: Kista Lön: Timlön Referensnummer: JEB45336 Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker. Vi erbjuder extrajobb, konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024