OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sekreterare och administratörer sökes av Adecco i Södertälje Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services.På grund av våra kunders ökade efterfrågan på sekreterare och administratörer, söker vi nu fler personer med den bakgrunden.Arbetsuppgifter -Boka resor, konferenser och möten samt sköta administrationen kring detta.-Föra protokoll både på engelska och svenska -Översättning och redigering -Enklare ekonomiuppgifter som kontering, granskning av fakturor samt viss resurshantering -Telekommunikation (fax, mail, telefon) -Organisera interna flyttar -Ta emot nyanställda och t.ex ordna med behörigheter Kvalifikationer Du har 3-årigt gymnasium i botten och gärna någon påbyggnad inom administration.Ett krav är också att du har minst ett par års erfarenhet av den här rollen.Eftersom våra kunder ofta arbetar i en global och databaserad miljö så är naturligtvis goda kunskaper i engelska samt Officepaketet också av största vikt.Personliga egenskaper Det är viktigt att du uppskattar växlande arbetsmiljöer och företagskulturer samt att du snabbt sätter dig in i nya situationer och uppfattar helheter.Viljan att ge våra kunder en god service är en självklarhet.Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.