OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Academic Work för kunds räkning en sekreterare/assistent för ett mammavikariat fram till januari 2007.Företaget ligger i Bromma och är verksamt inom byggbranschen. Personen vi söker ska arbeta med den dagliga administrationen, så som att svara i växeltelefonen, ansvara för insamling av daglig post så som arkivering och insamling.Man ska även kalla till möten, vara ansvarig för kontorsordningen, köpa in kontorsmaterial, ansvara för kontakten med fastighetsägaren, protokollföra veckomöten, beställa resor osv.Personen vi söker vara flytande i engelska både i tal och skrift då arbetet innebär en hel del kontakt med kunder i andra länder och om du har ytterligare kunskap i något språk så är detta en merit.Du ska ha goda kunskaper i officepaketet och det är även en stor merit om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.Som person är du öppen och social och serviceminded.Arbetstiderna är heltid, juni till augusti 8-16, fredagar 8-15, annars 8-17, fredag 8-16.Välkommen med din ansökan!Lisa Sundquist, Konsultchef tel. LS11442
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl