OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder. Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco i Västerås har nu 600 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens. Adecco söker nu en sekreterare/assistent på deltid ca 25-35% till vår uthyrningsverksamhet för arbete hos en av våra kunder. Du kommer att assistera sex medarbetare som är specialister inom skatteområdet och arbetar med utländska anläggningsprojekt samt allehanda skattefrågor. Arbetet innebär en bred administrativ roll som bland annat innefattar fakturering, kontering, beställning av resor och diverse kontorsmaterial. Du kommer även att sköta olika utskick och arkivering. Arbetet innebär dessutom att hålla avdelningen informerad om nya händelser och förändringar vilket sker både på svenska och engelska. Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete samt kontering och fakturering. Ekonomutbildning på gymnasienivå eller motsvarande är meriterande men inget krav. Som person vill vi att du ska ha lätt för att samarbeta, vara serviceminded och trivas med att vara behjälplig och assistera inom ett brett administrativt område. Då viss del av kommunikationen sker på engelska är en förutsättning att du behärskar det engelska språket väl både muntligt och skriftligt. Är detta en intressant tjänst för dig? Välkommen med din ansökan snarast möjligt. Urval sker löpande. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Hanna Wiljebrand
021-470 29 06