OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en vikarie, till en väletablerad bank i centrala Stockholm, då deras sekreterare ska gå på föräldraledighet. Vikariatet gäller t.o.m. augusti 2008 och med start omgående. Arbetsuppgifter Du ska främst assistera avdelningschefen men även övriga medarbetare på avdelningen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att göra reseräkningar och representationsräkningar, betala fakturor, diverse bokföringar, boka resor och möten och att svara i avdelningens telefoner. Vidare kommer du att göra avstämningar och uppdateringar, redigeringar och hjälpa till med övrigt förekommande administration. Du kommer också att redigera diverse Word och Excel filer och Power Point presentationer. Bakgrund Du har erfarenhet från assistent eller sekreteraryrket och har mycket goda kunskaper i engelska, både verbalt och skriftligt. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Office paketet, i synnerhet PowerPoint. Personlighet Du är en representativ person med hög social kompetens och förmåga att kommunicera med medarbetare på olika positioner i företaget. Vidare är du välorganiserad, har sinne för detaljer och är noggrann. Du har förmågan att hålla ett högt tempo och kan självständigt driva olika projekt men är självklart också en lagspelare. Dessutom förutsätter tjänsten att du har hög tillgänglighet. Låter detta intressant är du välkommen att skicka din ansökan via inhouse hemsida, www.inhouse.se. Du finner tjänsten under "aktuella jobb". Bifoga CV och ett personligt brev. Vi tar emot ansökningar löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013