Sekreterare/receptionist

Arbetsbeskrivning

Nu söker Framtiden AB dig som vill jobba hos vår kund som sekreterare/receptionist på heltid från och med nu och fram till mitten av januari 2011. Om kunden: Vår kund är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera uppköp av företag i Norden.På kontoret i centrala Stockholm jobbar det idag sammanlagt tio personer, varav sex personer är partners. Arbetsuppgifter och omfattning: Tjänsten hos vår kund innebär bokningar av möten samt rese-och hotellbokningar.Du kommer också att vara personen som svarar i telefon och förbereder möten med kaffe, te och diverse.Du ska hålla ordning på kontoret, i mötesrum och i köket men också vara behjälplig med att beställa och hämta lunch till de anställda samt bokning av bord på diverse lunchställen.Att öppna inkommande post, frankera och hantera utgående post kommer att vara en del av jobbet.Arbetsdagen innefattar även printing, kopiering och inbindning av diverse filer och dokument. Omfattning: Heltid från och med omgående, och fram till mitten av januari. Skallkrav: Datakunskaper - Microsoft Officepaketet 2007 Språk - Engelska och svenska flytande i tal och skrift Du ska kunna jobba även på arbetsdagarna mellan jul och nyår Meriterande: Erfarenhet av kontorsarbete, helst i finansmiljö Övrigt: Vår kund är ett spännande privat rådgivningsbolag som sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Personliga egenskaper: Som person ser vi att du stortrivs i rollen som sekreterare och receptionist samtidigt som du känner dig bekväm med att vara en person som ska vara ett servicestöd till de partners som jobbar hos vår kund.Självklart har du god vana av kontorsarbete, gärna i finansmiljö.Du måste vara bekväm med att svara i telefon på engelska och svenska samt skriva mail.Du har en känsla för service och du trivs med arbetsuppgifter som rör kontorsverksamhet. Arbetstider och anställningsform: Måndag-fredag kl 10.00 -18.00 inklusive 30 min lunch.Övertid kan förekomma.Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag.Kommun: Stockholms stad Tillträde: Omgående Skicka in din ansökan idag då intervjuer kommer att ske löpande. Ansökan senast: 2010-11-12 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Angelica Karlsson, personalansvarig.Tel.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 oktober 2010
  • Ansök senast: 12 november 2010

Postadress

Warfvingesväg 31
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb