Sektionsassistent

Sektionsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har minst fyra års erfarenhet av administrativt arbete av handläggning och registrering av olika system såsom ekonomi- och dokumenthanteringssystem.
Som stationsassistent kommer du att vara spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt, du kommer vara behjälplig och bidra till att effektivisera verksamheten genom att stödja medarbetarna och skapa struktur.
Du kommer att:
- Utföra dokumenthantering
- Diarieföra handlingar i EDIT
- Hantera beställningar av IT och kontorsmaterial
- Fakturahantering i Agresso
- Vara behjälplig vid nyanställningar
- Bistå vid anskaffning och avslut av konsultuppdrag
- Medverka i t ex framtagning av nya rutiner, utbildningsmaterial etc

Du behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt.

För rollen och uppdraget krävs följande:

- 4 års erfarenhet av administrativt arbete
- Gymnasial eller Högskoleutbildning inom relevant område t ex ekonomi, samhälle, teknik
- 3 års erfarenhet av handläggning och registrering av olika system såsom ekonomi- och dokumenthanteringssystem
- God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.

Meriterande

- Erfarenhet från arbete offentlig sektor

- Kunna förstå dokumentation med teknisk innehåll

- Deltagit i verksamhetsutvecklingsprojekt t ex framtagande och dokumentera nya rutiner och arbetssätt

Uppdraget är på ett år med möjlighet till förlängning, heltid, start efter godkänt säkerhetskontroll.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2022
  • Ansök senast: 4 maj 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024