OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för digital marknadsföring och att utveckla arbetsuppgifter inom CRM? Vill du vara med på en framgångsrik resa hos en marknadsledare med en produktportfölj som kan erbjuda en smakupplevelse utöver det vanliga? gillar du dessutom kaffe och service? Då kan du vara vår nya medarbetare som CRM Product Owner
Om tjänsten
I rollen som CRM Product Owner kommer du arbeta med att ansvara för CRM-systemet samt framtagande, implementering och förvaltning av systemnära processer. Nyckeluppgifter och ansvar kommer att inkludera:
- Öka datakvaliteten i D365 genom proaktivt engagemang med lösningsteam.
- Säkerställa att vi hanterar projekt och implementeringar som går i linje med vår CRM- och datastrategi.
- Identifiera affärsmöjligheter och ta ledningen för dessa.
- Presentera affärsutvecklingsidéer och koncept i linje med företagets tillväxtambitioner.
- Hjälp intressenter att fatta välgrundade beslut baserat på din analys och CRM-rekommendationer.
- Arbeta med marknadsföringsteamet för att implementera CRM-strategier för att öka kundernas lojalitet och behålla.
Vem är du
För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet från liknande uppgifter sedan tidigare. Du ska ha kommersiellt intresse och är väldigt hands-on. Du är trygg i din roll och har förmåga att arbeta på eget initiativ under långa perioder. Du är pedagogik, då du kommer att behöva hålla i utbildningar och föredrag för de anställda.
Du behöver även:
- Ha erfarenhet från projektledning, marknadsföring och systemförvaltning.
- Du har jobbat med B2B-försäljning och du kan se helheten.
- Du är analytisk och har god teknisk förståelse.
- Du har goda kunskaper i Microsoft Excel.
- Du har goda kunskaper i Microsoft Dynamics. Ett plus om du också har erfarenhet av Qlikview.
Vad Selecta erbjuder:
En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder. Du kommer att arbeta i ett företag som bryr sig om din framtid, som ger kontinuerlig coaching och obegränsad tillgång till gratis accelererad utbildning. Hos oss på Selecta kommer du vara en del av One Selecta som är en jämställd arbetsgivare. Vi är engagerade i att uppmuntra jämställdhet, mångfald och inkludering bland vår arbetsstyrka. Förutom detta erbjuder Selecta även:
- 30 dagars semester per år.
- Friskvårdsbidrag
- Tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner
- Stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar
- Trevlig arbetsplats i fina ljusa lokaler i Solna strand.
Intresserad?
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Mats Johansson. mats.johansson@selecta.com Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urvalet kommer ske löpande, dock senast 22-10-02
Välkommen med din ansökan!
Om företaget
Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud av kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss www.selecta.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546